Shop Mobile More Submit  Join Login
:iconnef:

Washing up by nef

/ ©2005-2015 nef
Quickie before I'm off to uni tomorrow =)
I only put this in the "humor" section because there's no "dry wit" category.

Vinnie = = sucks
Nef = me
Add a Comment:
 
:iconzeuz34:
zeuz34 Featured By Owner Aug 20, 2012  Student General Artist
he deserve it, THE MEANING BEHIND THIS, dont mess wit nefs clothes.
Reply
:iconrugratkid:
Rugratkid Featured By Owner Sep 28, 2010   General Artist
Vinnie+Pink= Wow.
Reply
:icont-likant:
t-likant Featured By Owner Jan 23, 2010
tengo un hermano menor insoportable pero notanto para hacer eso

cuando enpeso su bronca???? o que hizo el???

[link]
Reply
:iconrafart88:
Rafart88 Featured By Owner Oct 5, 2008
hahaha lol xD
very funny
Reply
:iconpaperiz:
PaperIz Featured By Owner Jul 14, 2008  Hobbyist Traditional Artist
:DDDDDDDDDDDDD
Reply
:iconfallenredleaves:
fallenredleaves Featured By Owner Aug 20, 2007
:D
Reply
:iconkristinleann:
KristinLeann Featured By Owner Aug 13, 2007
hahahaha. Poor vinnie. Pink suites him though.... xD
Reply
:iconramencartel:
RamenCartel Featured By Owner Dec 31, 2006  Hobbyist General Artist
I luv how vinnie looks like a hobo with one sock missing. XD
Reply
:iconmonlad:
monlad Featured By Owner Oct 21, 2006
LOL =D
Reply
:iconvelsport:
Velsport Featured By Owner Sep 13, 2006
:evillaugh: :+fav:...nuff said cause i can't think of anything else. XD
Reply
:iconnicojoie:
nicojoie Featured By Owner Aug 25, 2006
poor vinnie! XD
Reply
:iconkat-nicholson:
Kat-Nicholson Featured By Owner Apr 25, 2006  Professional General Artist
lmao.. awesome! :D :clap:
Reply
:iconvacro:
vacro Featured By Owner Mar 31, 2006  Hobbyist General Artist
lmao!!!!! thats awsome!!! hahahahah!!!!
Reply
:iconyumiboriqua:
YumiBoriqua Featured By Owner Jan 24, 2006
LOL reminds me of me and my bro, nice work
Reply
:iconkazy86:
kazy86 Featured By Owner Jan 13, 2006
Hahahaha Bravo ^^
Reply
:iconcanti550:
canti550 Featured By Owner Jan 7, 2006  Hobbyist Traditional Artist
i just saw the other ones art and she says youre the evil twin!
lol! but youre art rocks!
Reply
:iconl-chan-sama:
l-chan-sama Featured By Owner Dec 27, 2005
Vinnie is dry clean only. :(
Reply
:iconpwittykitty18:
Pwittykitty18 Featured By Owner Dec 15, 2005
Oh yeah! That just rocked. :XD:
Reply
:iconthereject:
TheReject Featured By Owner Nov 28, 2005  Student
That was cute, I really liked it. Good job XD
Reply
:iconnef:
nef Featured By Owner Nov 28, 2005  Professional Filmographer
Teehee, thanks.
Reply
:icondigitalcraze:
DigitalCraze Featured By Owner Nov 17, 2005
harr harr *red socks*
Reply
:iconpmiller1:
PMiller1 Featured By Owner Nov 16, 2005  Hobbyist Digital Artist
:?

I don't see you in white.
Reply
:iconpikasatoshifan:
pikasatoshifan Featured By Owner Oct 8, 2005
tee-hee.....poor lil gey:XD:
Reply
:iconnimphious:
Nimphious Featured By Owner Oct 5, 2005
Hahahaha, you so love him.
Reply
:icongaia-o-spades:
Gaia-o-spades Featured By Owner Oct 3, 2005
YOU PUT VINNIE IN THE WASHER!!!you evil person you^_^
Reply
:iconanokes:
anokes Featured By Owner Sep 30, 2005
ehehehe nice one nef ^^ good luk in the uni :*
Reply
:iconchampionchap:
championchap Featured By Owner Sep 29, 2005
i dont think that quite counts as dry wit... it was alright though
Reply
:iconnef:
nef Featured By Owner Sep 29, 2005  Professional Filmographer
How about soggy wit?
Reply
:iconchampionchap:
championchap Featured By Owner Sep 30, 2005
heh...thats more witty than the actual movie!
Reply
:icondarkbear:
darkbear Featured By Owner Sep 29, 2005
Nice =D
How are ya Neffles? Haven't seen you in a while. Hope all's well *hugz*
Reply
:iconrippedbaby:
ripPedbabY Featured By Owner Sep 28, 2005   Writer
Haha cute..
Reply
:iconmonodi:
Monodi Featured By Owner Sep 28, 2005
a pink Vinnie.... that's cool :laughing:
Reply
:iconebonyheart1:
ebonyheart1 Featured By Owner Sep 27, 2005   Writer
hahahaha nice
Reply
:iconfaderillaz:
faderillaz Featured By Owner Sep 27, 2005  Hobbyist Artist
WAHHAHAHAHAHHAHAHAH!
Reply
:iconrainbroach:
Rainbroach Featured By Owner Sep 26, 2005  Student Digital Artist
Revenge is a dish best served cold...And still dripping when it's ready! :XD:
Reply
:iconmouseclock:
MouseClock Featured By Owner Sep 26, 2005
OMIGOSH YOU SUBMITTED SOMETHING 0:0
Reply
:iconglenn2:
Glenn2 Featured By Owner Sep 26, 2005   Interface Designer
again? lol:D
Reply
:iconkarinir:
Karinir Featured By Owner Sep 26, 2005
Yay ! A vinnie more clean XP
Reply
:iconloserkid-defined:
loserkid-defined Featured By Owner Sep 25, 2005
i didnt know vinnie had a sis. nice
Reply
:iconlogan001:
Logan001 Featured By Owner Sep 25, 2005
lol nice.
Reply
:icondragonforeva8:
dragonforeva8 Featured By Owner Sep 24, 2005  Student Writer
...omg vinnie got pwned...XD but at least he's clean...OMG NUU! HE'S PINK! NUUU! *dies from too much 'NUUS!'*
Reply
:iconpinaki93:
pinaki93 Featured By Owner Sep 24, 2005   Digital Artist
:XD:
Reply
:iconzombii:
zombii Featured By Owner Sep 24, 2005
thats a very smooth animation .. its great! .. have fun at uni!
Reply
:iconlazipto:
Lazipto Featured By Owner Sep 24, 2005  Hobbyist Traditional Artist
HAA HAA!!...thats awsome...i laughed for 15 mins man...15!!!
Reply
:iconnightmaresplody:
nightmaresplody Featured By Owner Sep 24, 2005
XD
Reply
:icont-m-v:
T-M-V Featured By Owner Sep 24, 2005
:rofl:
pink vinnie
Reply
:iconlollilovespop:
LollilovesPop Featured By Owner Sep 24, 2005
Poor Vinnie-Voo, talk about sibling rivalry.XD
Reply
:iconlicho:
Licho Featured By Owner Sep 23, 2005
Vinnie== PINK
Reply
:iconlicho:
Licho Featured By Owner Sep 23, 2005
JAJAJAJAJ
Vinnie==PINK
Reply
:iconelvenkeruri:
elvenkeruri Featured By Owner Sep 23, 2005
It takes a strong man to wear pink...and an even stronger woman to wrangle him into it, hehehe
Reply
Add a Comment:
 
×
Download SWF download, 89.2 KB




Details

Submitted on
September 23, 2005
Image Size
89.2 KB
Resolution
500×350
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
11,217
Favourites
145 (who?)
Comments
98
Downloads
6,378
×